17/8-09

en helt kanon helg har är nu över.
i fredags blev det wärdshuset, hur trevligt som helst.
fick även sällskap av hanna ett tag, mycket prat och skratt,
det tackar vi för. var hemma vid 2 tiden och somnade som en dåre.

i lördags vaknade jag helt omedveten om vad dagen
skulle bjuda på dvs. karnevalståg, skratt, grillning, alkohol, höra
joel prata om allt och inget, få skratta lite till, promenad till parken i spöregn kvart
över tolv (parken stängde 1!!), ännu mera skratt på det, svarttaxi för 20 spänn!! ända
hem, singstar, hur mycket skratt och dans som helst .. sen kom finbesöket och min kväll
slutade vid halv 4-4 någon gång med ett stort leende på läpparna.
tack så jätte mycket för den kvällen, måste göras om..
jag och dom blivande pensionärerna;) men jag tycker om er ändå!

igår vaknade vi vid 3- halv 4 kanske.. upp och åt frukost och jag blev ensam.
blev sedan medbjuden på fotboll och pizza av min kära adde. umgicks
med han, kalle och joel i några timmar.. och jag tror jag skrattade konstant
dom timmarna. hur kul som helst:D även hanna dök upp på en liten
kant..

sen blev det akutåkning iväg och jag kom hem imorse.
nu ska jag traska över till syster på lite mat.

tack för den här helgen, en av dom bästa i sommar!! :D

ha det bra.

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja verkligen lyckad helg!!! Hade så himla trevligt!!:) Lär göras om! Eller rättare sagt, SKA göras om!!

2009-08-18 @ 20:28:42
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0