23/9-09

18 år!
ja, det fyllde jag igår. helt kanon :) fick en massa pengar, kryssning, alkohol, halkan betalad mm .. endast nödvändiga saker faktiskt! kom hit en del folk och vi åt smörgåstårta och umgicks, förlåt för att jag var seg och inte lika festglada som ni. men fredagens festande satte sina spår. är iaf jätte glad över att ni kom och hoppas ni hade det bra! tack allihopa!

i fredags blev det till att dra till vittinge på sensation. det var roligt, träffade mycket roligt folk. tyvärr var en del saker mindre roliga. men det löste sig på bästa sätt iaf, vilket gjorde att vi kunde ses igår också. vilket var tur jocke.

mycket som snurrar i mitt huvud nu. men nu ska jag sluta med sånt ;) nu ska jag bli vuxen och gå min egna väg.

på torsdag blir jag bjuden på en kryssning av thessan, angelica och jenny. hur kul som helst ska det bli, verkligen! :) jag ser verkligen fram emot det!

nej nu ska jag fixa lite, snart kommer främmande.

PUSS
/idahelin

Kommentarer
Postat av: anette

grattis ida stor tjej nu kram

2009-08-23 @ 21:40:05
Postat av: Angelica

KRYSSNING - WOOHOO!!!



Sen gör det inget att du va seg i ördags, fick ju sjunga "våran låt" iallafall!

Kanske kan sjunga på båten oxå?!

Hmm...de får vi ta och kolla upp tycker jag!:)

2009-08-24 @ 08:57:15
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0