2/8-09

Grattis min älskade Maja på  5-årsdagen!

tänk vad tiden går fort. kommer ihåg när
jag höll i dig för första gången, jag var 12 år och
skulle fylla 13 om några veckor. jag hade min
favorittröja på mig, en röd en, och jag visste
att du skulle bli precis som den för mig,
en klar favorit. nu har du funnits med i 5 år
och ett liv utan dig vore nu otänkbart. jag
kommer finnas här genom vårt och torrt, för
jag är trotsallt din moster och min roll som det ska
jag verkligen ta vara på. jag älskar dig och
kommer göra det tills mitt hjärta säger stopp.
du är en pärla maja, i alla lägen. 

            
 
/moster ida helin


Kommentarer
Postat av: Angelica

Och jag vet att hon älskar dig MINST lika myket!

Hon ser verkligen upp till dig! Hennes moster Ida!



Är så stolt över att hon har dig som moster och att jag har dig som syster!



Älskar dig så mycket!

Puss och Kram från Maja och Angelica

2009-08-02 @ 10:42:53
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fint skrivet! Grattis till henne från tokhanna! Jag saknar dig<3

2009-08-02 @ 12:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0