30/8-09

27/8-09 var vi på kryssning. Började med att vi fick gå på båten vid 7 någon gång, klockan 8 lämnade vi land och partyt började. Vi gick upp till taxfreen och köpte ner lite alkohol som vi kunde förkröka på i hyttan medan vi fixade oss. Efter allt pratande och allt skratt gick vi upp och förlorade våran oskuld i baren på Silja Galaxy. Sen satte alla galenheter fart! Aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag.

Dans, skratt, högklackat, äcklig drink, nya människor, massa goda drinkar, kortknäppande, borttappad jenny, skratt, dans, glömma bort vart man bor.. och ja, rätt sällskap. mycket mer behövdes inte. Blev hur lyckat som helst iaf och det måste göras om!

Nu är jag fit for fight igen efter 2 dagars vilande. och imorgon ska man tillbaka till skolan och kunderna.

åååh, jag svävar eller något..
tack min älskade syster och kusin!
<3

bilder kommer upp någon gång.

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra att ni hade kul, hade velat vara med, men men. Älskar dig <3

2009-08-30 @ 20:06:56
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: Angelica

Skönt att presenten vart så lyckad! Du är värd det bästa!

Kryssningen ska vi göra till tradition! tjohooo

2009-08-31 @ 07:03:22
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0