3/8-09

hur fort går inte tiden egenligen? helt sjukt ju :)

är i norberg nu, underbart väder. kom nyss in efter en timme ute på en filt med teoriboken framför mig. herregud, men jag vill ha körkortet snart. så då är det väl bara att plugga. hanna var hem 4 timmar nu på dagen, sen tillbaka till jobbet. så nu sitter jag här själv. men ska snart duscha och fixa lite, sen blir det nog till att ta elvis på en riktig promenad och sen blir det slapp och så tills hanna kommer hem :)  men jag tycker om och vara här, och det behövs faktiskt ibland, skönt och åka från heby! :))

oj vad jag rabblar, men självklart saknar jag er där hemma.
men vi hörs då!:D

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Underbart att du är här. älskar dig <3

2009-08-04 @ 09:23:47
URL: http://hannananana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0