6/8-09

dålig på uppdatering. men nu är jag hemma ifrån norberg iaf:) min älskade kusin kom upp och gjorde mig sällskap i onsdags! hihi!:) blev en mysig och pratrik promenad direkt när hon kom upp. och den själen, hon känner mig hon, med dig kan jag vara mig.

igår blev det till att åka till avesta för lite mys och sen blev det att åka och bada:) efter det bar det hemåt för att sjunga singstar och träffa j och j. tack för det! supermysig kväll! blev läggdags vid fyra efter två kanon samtal i telefon. ni kan ni :)

idag kom våra älskade mammor och självklart min älskade storasyster och hämtade oss i norberg. mys med fik och mat. sen blev det hemfärd :/ tack hanna för dom här underbara dagarna, du blir inte av med mig så länge. snart våldgästar jag dig igen. hihi (a) jag älskar dig.

nyss hemkommen från storasyster angelica. åh hur underbart är det inte och känna att man kan sitta tyst i flera minuter utan pinsamhet och hur underbart är det inte att kunna prata konstant i flera minuter utan pinsamhet? jag kan helt enkelt vara mig själv. och tack för att du alltid ställer upp och lyssnar och ger mig en stöttande axel att luta mig emot! jag älskar dig angelica.

jag älskar även min mamma, som jag måste erkänna att jag har saknat under dom här dagarna. du har så rätt så mamma, jag saknar dig så fort jag är utan dig ;) hihi.

saknar min älskade storebror så det är sjukt.

oj massa pladder, men känslor är känslor. skit i och läs om det är tråkigt:D

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, älskar dig oxå!

Blir så glad att du känner (precis som jag), inga konstigheter, pinsamheter och hemligheter!

Bara vi, dålig humor, skratt och allvar i en enda salig blandning och älskar det!!



Tycker vi verkligen ska ta tag i den där syskongrejen! Och det snart!

Känns som om vi syskon behöver det!

Bara vara vi...<3

2009-08-07 @ 08:16:39
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: lillesyster

vi kan vi baby <3

2009-08-07 @ 15:25:22
Postat av: Hanna

BARA ATT KOMMA :D <3

2009-08-07 @ 22:06:21
URL: http://hannananana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0