9/8-09

har inte riktigt tid med det här.
igår vaknade jag upp på det bästa sätt man kan,
efter det bar det av mot barnkalas. vilket var mycket
uppskattat av barnen :) vi kan ibland vi. sen bar
det av hemåt för att fräscha till sig och åka på
kräftskiva, så mysigt! inte illa när man blir
en gård och en dator rikare;) haha!

nu ska jag åka och bada och städa lite.
men ha det bra folket så skriver jag när
jag har tid.

jag längtar något så fruktansvärt till nästa helg,
och helgen efter det och helgen efter det.
hihi! vi ska kunna, tillsammans.

<3

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja du kan du söstra mi!!



Jag längtar oxå till helgen! :)

Kan de va efter samma sak eller har jag missat nå? hihi



Tusen tusen tack igen för hjälpen på kalaset!!

2009-08-09 @ 21:10:11
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0