1/12-09

nu närmar sig julen med stormsteg!
och nyår också för den delen.
sitter hemma hos syster nu och julmusiken
spelas och lussebullar bakas.
så mysigt, det är såhär jag trivs som allra
bäst!

kaos, skrik, en klåfingrig liam och en hel del skratt
och tjat. jag bara älskart!

ledig idag från skolan, trött på
det mesta men älskar det bästa.
haha där fick jag till det! :D

blev en galen helg och jag trivdes
verkligen i tjejernas sällskap.
vad skulle man göra utan vännerna?
guld värda är vad ni är.
nu är det nyår som gäller! eller hur bruden? ;)

sovit kasst i natt, men sällskap fick jag och
jag ska inte klaga!
må inte dåligt vännen, jag finns här.. <3

nej nu ska jag busa med lilleman igen,
jag ÄLSKAR den här familjen!
mer än så mycket annat.

bror min har förresten blivit pappa,
hur sjukt är inte det? :D hihi! han
ska ju springa runt och slåss och banka
in i mitt huvud att djurgården faktiskt är bäst.
det är ju såna vi var när vi var små. men nu
får vi lära lilla knodden det i stället!
alma, du är älskad här, nu och föralltid!

appropå det, emil.. när du var liten
så har du sagt till mig att du ville bli austronaut.
jag har bevis ;)

nej långt och tråkigt inlägg, babbel som fan!

men hejdå!

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Angelica

ÄLSKAR att ha dig här!! JÄMT!!



Skratt, gnäll, fjanterier och mys är allt man behöver! :)



Älskar dig MUSE PIG!!! <3

2009-12-01 @ 22:36:54
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0