10/7-09

ojojoj, nu är det inte långt kvar tills mina älskade och jag rullar iväg mot skara. ska bli så sjukt underbart och spendera 3 hela dagar med dom jag älskar mest! :) nu är det bara räkna ner och sen jävla kör vi. fullt ös medvetslös!

gårdagen spenderades i stallet, västerås, gästre och sen en helmysig kväll med tilda och johanna  :D
idag har jag hunnit med stallet, städat och även idag är jag med mina kära kusiner :D - i love it!
ikväll blir det firande av semester här hemma, så mysigt:) då trivs jag som fisken i vattnet. sen kanske det även kommer finbesök ;) eller iaf i mina ögon :D  haha!

uppdaterar senare.. kanske..

sann vän? will see about that..

hejdådå  :D

/idahelin

Kommentarer
Postat av: okänt syskon

ÄLSKAR MEST? duger inte vi andra

2009-07-10 @ 20:38:14
Postat av: Anonym

jo? alla skulle ju ha följt med? eller?

2009-07-10 @ 20:51:46
Postat av: okänt syskon

okej jo men bara för att man inte åker med blir man mindre älskad??? har faktist blivit lite sårad av att du aldrig skriver om oss andra... att det alltid står om våran mamma och våran stora syster tycker det är lite tufft gjort.... jag undra bara vad du menar med att du skrev på msn för en dag sen så skrev du JAG ÄLSKAR IAF DIG MAMMA... är det någon som inte gör det känns som att det var riktat mot att någon av oss som slutat göra det?

2009-07-10 @ 20:58:22
Postat av: Angelica

ha ha ha...ursäkta men jag måste bara skratta åt kommentarerna här!

"okänt syskon"??

ha ha ha ha....



snacka om trångsynt och att dra förhastade slutsatser!

Hoppas för guds skull att du inte tar åt dig Ida!

Du skriver bara dina tankar, sen om folk har svårt att förstå de så tycker jag att de kan ta det ansikte mot ansikte istället för en kommentar på bloggen...suck



Skit i det....jag ska se regnbågar, fjärilar och små söta kaniner HELA skara resan!

Det kallas LYCKA!!!



Älskar dig fast än du iallafall älskar mamma!:)

2009-07-10 @ 22:00:30
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: okänt syskon

ställde bara några enkla frågor till ida bara för att jag blev lite ledsen när jag läser det hon skriver för att jag aldrig varit med i någon slags text här... känns som man inte finns så mycket i denna värld... och det där med ansikte mot ansikte kan du gärna ta med mig men det finns tre av oss som kan känna sig stötta av att vi inte står med...

2009-07-10 @ 22:14:23
Postat av: Angelica

ha ha ha...förlåt men kan inte göra annat än skratta åt ovenstående kommentarer!

"okänt syskon"?

Hur många syskon har vi? Hmm...



Hoppas du inte tar åt dig alls!

Hur folk tolkar dina tankar är väl helt upp till de?



Om de har nå problem så kan de ringa eller komma förbi och prata med dig!

Inte skriva en kommentar från "okänt syskon"!!



Kan inget annat än skratta lägre....

HAHAHAHAHA!!!



Älskar dig fastän du älskar mamma oxå!:)

2009-07-10 @ 22:55:40
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: Angelica

Oj mina kommentarer är konstiga...postar sig inte när jag vill! Därav om det blir dubbla....



Men detta är det sista om de andra kommentarerna!

(lovar)



-HUR sjutton ska jag kunna ta det med dig när du skriver "okänt syskon"?

-Sen skriver man om va fan man vill i sin egen blogg eller hur? Eller finns det någon nämna alla människor man känner regel jag har missat?



Shit...va less jag blir!!



Förlåt Ida att din blogg blev en chatt om fjantgrejer!!

2009-07-10 @ 22:59:25
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: Thessan

Åh vad skönt att höra att det fixade sig med hundvakt :D jag har försökt att leta som en tok, sa till erik att sista utvägen är att ragge får hänga på , på lasse stefanz och sova i tällt med oss :)

2009-07-10 @ 23:29:35
URL: http://stronglove.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad gullig du är thessan! hihi! :) du får komma och hälsa på snart:D <3

2009-07-10 @ 23:55:54
Postat av: lillesyster

har haft dt asmysigt med dig de här dagarna!

måste lätt göras om :D

jag älskar dig <3

2009-07-11 @ 12:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0