11/7-09

drygt att min blogg blir en chattsida.. men blir väl så när man inte kan skriva ut namn =/ tråkigt!

nyss ätit mat och sitter nu här och latar mig :) ska nog dra med syster till stallet lite senare, stackarn har träningsvärk. men det får man ju bara när man ansträngt sig, så bra angelica ;) (y) sen får vi se vad som händer:D

gårdagen var kanon. kan inte bli annat med grillning och rätt sällskap. tack så mycket! :)
jl, i love you <3

imorgon blir en fullspäckad dag.. lämna hunden, packa, städa, packa lite till och sen äta räkor och så med dom älskade som firar 1 år som gifta! jag gillar det väldigt mycket. sen på måndag bär det av, åh som jag längtar! :D

/idahelin

Kommentarer
Postat av: lillesyster

helt perfekt mysdag igår!

helt perfekt att få vara med dig.

iloveu<3

2009-07-11 @ 23:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0