16/7-09

varit dålig på att skriva dom senaste dagarna, men jag har ju faktiskt varit i skara med familjen! tokmysigt har vi haft det och ärligt talat så hade jag kunnat stannat några dagar till :) en resa till dit snart, vännerna kanske ? :) hihi!  göteborg lockar även det med, det vill jag lova! nej men skara har varit kanon med sommarland, tandemcykling, småutflykter och massa mat och tok! hihi! dagen/natten igår kunde ju inte ha slutat bättre heller, hihi!

saknar maria så det är sjukt. blev så glad över dom orden jag fick höra på msn igår. och det är fan skärpning nu! för vi är totalt kassa på det här ju! :( buhu! nej men halvan, du kan du. jag älskar dig!

idag blir det lugnt, så skönt! det behövs nu :) och senare åker jag nog bort en sväng, me like:)

nej men äta frukost nu, så hejdå så länge:)

/idahelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0