1/7-09

dagarna går, som bara den:) redan juli och snart är sommaren förbi, helt sjukt. men nu ska jag inte tänka så heller:)

den här dagen har varit mys, kan inte starta på ett bättre sätt än att vakna i sängen tillsammans med dig. sen kom  hanna och hämtade mig och vi badade och bara mös. snackade en hel del och det behövs jämt. sen blev det till att åka hem och åka ner till skolgården med barnen så dom fick leka av sig och jag och syster satt och mös i gräset. helt kanon helt enkelt!

nej nu ska jag bege mig ut på en promenad med hunden snart, sen blir det att slå på en film eller något :)

jag saknar sofie och antonia som satan!
hitta på något brudar, visst? :)

ha det bra då!

/idahelin

Kommentarer
Postat av: sofie

jag saknar dig me! vi måste verkligenverkligen ses SNART!!! <33

2009-07-01 @ 22:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0