20/7-09

upp och ned, ned och upp.
jadu? jag vet inte jag. känns sådär.

nu har jag och mamma bott hos angelica och daniel i två dygn. krävande men kul. jag älskar ju trots allt dom här två tokiga barnen som kan få en och vilja gråta lika fort som dom får en att le.

igår färgade jag hår och umgicks med johanna. så mysigt:) blev film, chips och cola, och jag bara älskart. idag blir det också till att umgås med henne, ta en cykeltur och bara vara, som bara vi kan :) sen får vi se vad som händer ikväll, förhoppningsvis får jag besök och sällskap under en film! hihi.

imorgon ska jag klippa angelicas grannes mamma, långsökt? ja men det är väl såhär det är när man skapar kundkrets? människor man aldrig hört talas om trillar in. men det är ju bra, och det är kul! :)

nej göra mig i ordning nu och fixa lite, och ta med barnen ut på cykeln:)

hojhoj!

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Hanna

finns alltid här, i vått och torrt. Puss

2009-07-20 @ 14:47:43
URL: http://hannananana.blogg.se/
Postat av: lillesyster

vi är bra du och jag, så som bara vi kan :) <3

2009-07-20 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0