27/7-09

värsta morgonen på riktigt länge. aldrig mer.

syster och mor kom och hämtade mig, även barnen såklart.
blev till att åka en sväng till enköping idag och skrota,
jag gillar det. så mycket!

i lördags åkte jag till min älskade sofie. så jävla kul! :)
längtat efter dig som en tok, och när vi är tillsammans
kan det ju inte bli annat än knas! det måste göras om och
det är imorgon ;) hihi! igår blev det latdag, men fettmat och
allmänt mys. tackar för det folket!:)
sofie, i love you.

blir till att vara kvar där till onsdag, eller kanske torsdag
när hon ska in och jobba? får se får se.
trivs i ditt sällskap.

jag kan inte annat än hoppas, men nu
lutar det åt fel håll.

på torsdag blir det nog till att träffa hanna,
det behövs. du vet vad vi pratar om
när vi pratar, vilket jag måste göra nu!

halvan, vad gick fel? <3

hajdo!

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag älskar dig me snygging :)

helgen var helmys! <3

2009-07-27 @ 20:25:04
Postat av: Anonym

Jag vet inte, det måste blir ändring.. det måste vi verkligen göra .. saknar dig

2009-07-27 @ 20:43:57
Postat av: Angelica

Vad är det som hänt gumman?

Finns här vet du!

Puss puss

2009-07-28 @ 10:50:36
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0