28/7-09

nyss hemkommen från storasyster.
har varit i sala med barnen,
så himla mysigt och bara skrota.
lite tjafs och gnäll. men så ska det vara,
det är då jag trivs!
jag bara älskar er.

träffade även på min kära kusin,
du är guld.

snart bär det av till sofie.
så himla mysigt:) min ängel till
syster kör mig dit. så glad att du
alltid ställer upp.

jag och sofie ska göra galenskaper
som bara vi kan. blir till att dra till ön,
lyssna på arvingarna, visst då soffipopp? ;)
hihi, lyckliga jag i såna stunder. dom med dig.

nej, börja packa och dona, lär ju vara helt
klar om typ en timme. men nu
har jag iaf bloggat, check! :D

/idahelin


Kommentarer
Postat av: lillesyster

du är guld gumman.

2009-07-28 @ 15:23:34
Postat av: soffipropp

jajemen, ikväll ikväll ;D

2009-07-28 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0