6/7-09

haft en mysdag med mamma och syster idag :)
barnen också naturligtvis. var och plockade jordgubbar
 och sen åkte vi till sala:) hihi! så mysigt!:) 
nu ska jag snart slå igång en film och bara ta det lugnt!

helgen har varit kanon.  
I fredags kom tilda över med tvspelet,
så vi spelade och hade allmänt mys.
 sen på kvällen fick jag besök, det var ju helt kanon! :)

sen i lördags ringde klockan tidigt för att
jag, syster och daniel skulle åka till kista och shoppa.
hittade faktiskt en del och dagen var så mysig.
sen kom tilda över igen för att titta på film med mig, hihi :) vi kusiner kan vi.
 sen fick jag besök igen:) nattbesök tackar jag inte nej till. tackar inte nej till besök överhuvudtaget faktiskt. haha!

sen igår så åkte jag på bio med maja, angelica och daniel.
tittade på ice age 3, och gud så jag älskar dom filmerna! så roliga:D
sen åkte jag hem och målade altanen! sen blev det bestämt att jag inte skulle sova hemma :D
så kom hem i morse då vi åkte direkt till backa.

jag kan inget annat än le nu för tiden och allt känns så himla bra!
<3

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Är så fruktansvärt glad för din skull ska du veta!

(inte bara Maja som är det...hihi)



Älskar dig till döds!!

2009-07-06 @ 22:08:11
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vad jag tycker det är kul att du är glad <3 Älskar dig

2009-07-07 @ 08:36:14
URL: http://hannananana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0