7/7-09

vem orkar och hur länge? snart får det fan vara nog. någon som är sugen på att flytta till skåne eller något liknande tillsammans med mig? ta familjen och flytta? tycker så. har ingenting annat som jag mister här iaf. suck för den här jävla hålan. men men, är ju mig det är fel på så det blir nog mycket bättre om ni blir ensamma kvar.

---

saknar bella som fan och jag måste åka till norberg snart. det är en sak som är säker. hade tänkt åka upp till syster och spendera tid med henne. men kostar ju och var ju som sagt till kista med min andra syster och man i helgen. och där drog ju pengarna iväg. men det var det värt!

nej kila över till min älskade storasyster nu.

/idahelin


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag följer gärna med om hela taikon hakar på!

Kan ju inte leva utan taikon!! :)



Vet vart jag finns och du vet att jag bryr mig!

<3

2009-07-07 @ 21:20:28
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: bella

jag saknar dig också, hade velat ha dig här på tisdag<3

2009-07-08 @ 18:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0