9/7-09

åh, en tung sten släppte från hjärtat. tack du underbara människa som ställer upp som hundvakt! kan nog inte tacka dig tillräckligt någonsin. se min mamma med ett leende var helt underbart! tacktacktack!! helt sjukt att en människa som inte känner hunden väljer att ta honom. hur bra får man bli? tack igen, tusen tack!

tungt nu, men som sagt. tillsammans klarar vi allt, som vi alltid har gjort. ingenting ska få förstöra våran resa ju. vi ska ju skratta och ha kul tillsammans. vilket jag hoppas och vet att vi kan fixa tillsammans! bara jag får åka med min familj så är jag nöjd. och förhoppningsvis så ser det ganska ljust ut just nu! det här gillar jag!

men snart kommer min älskade syster, min förebild och en person som tillhör en stor del av mitt hjärta och hämtar mig. för vi ska fara till stallet och få umgås med dom underbara djuren. dom kan få en på andra tankar. underbart.

allt blir bra mamma, någon gång!
- jag älskar dig. hur mycket som helst, hela tiden.

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kan inte annat än hålla med!!

Tackar gudarna för att jag har såna vänner!!!



Nu jäklar kör vi Ida!

Skara here we come!! hoppar och tjoar



Älskar dig!!

2009-07-09 @ 23:02:26
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0