10/6-09

så då var man klar med
färgandet och klippandet
av hår:) kanon!! :)
hon är bra hon min mums!

dagen har varit kanon! :)
umgås med familjen
är ngt av det bästa jag vet!

dom är verkligen några
jag absolut inte skulle
kunna leva utan,
att dom orkar med en och
stöttar så fort det är något.
min kärlek till dom är
fan helt obeskrivlig.

nu ska jag snart gå och lägga
mig, helt slut. gick ju upp 5
imorse. alldeles för tidigt!
men snart är det över!
har ju en gullig liten
blondin vid namn maja
i min säng inatt,
det tackar vi för!:)

ledig imorgon, tur det:)
sova ut och färga hår
på syster. kanske
umgås med min äldsta
syster och barnen?
i think so.

jag är så glad att jag
har mina vänner.
tänk så länge man
har haft en del,
och dom finns alltid
när man behöver dom
som mest.. fortfarande!

nästa vecka?
jatack,  jag hoppas det!

<3

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart vi vill umgås!!:)

(Jag skulle vilja åka till gallerian och köpa "chickstuff", typ mascara, ansiktsrengöring och kanske nå kläder!)

Fast vi får väl se:)



Jasså, Majsan flyttade i slutändan in till dig?

Började med mormor, sen Hanna men sist blev de du!:)

Mysigt!



Älskar dig!!

2009-06-10 @ 22:08:18
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vill oxå umgås :) haha!

Tack för att du färgar och klipper mitt hår. du är underbar!!! Älskar dig, Puss

2009-06-11 @ 06:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0