10/6-09

fyfan vad tankarna snurrar i huvudet
just nu, hur lågt kan en människa
få sjunka? hur mycket kan personen
få göra innan man säger ifrån?
jag vet fan inte, men jag börjar
bli riktigt trött på det här nu.

sista skoldagen är avklarad nu då!
så himla skönt. var och titta på våra
nya frisörlokaler idag, åh! underbart! :D
kommer nog bli kanonbra det där,
det tror jag allt.

blir till att färga och klippa johanna
idag. sen städa rummer och rensa
garderoberna. det är tråkigt,
men ska göras!

skriver senare.

tack för att du finns.

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du vet väl att alla tankar kan delas med mig!?

Finns här jämt och alltid!!

Tveka inte!!



Puss puss

2009-06-10 @ 19:16:50
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0