19/6-09

midsommar idag då folket.
blir till att käka och så
med mamma,syster och
allihopa. sen får vi se vad som
händer!:) hihi! hoppas..

inte hänt så mycket på dom
här dagarna. var på fotboll
med hanna igår.
så mysigt!:) det behövdes,
mycket skratt! saknat.
skärpning nu bara!
<3

kommit hem från västerås
har jag gjort också.
saknade alla hemma,
trivs så bra med er hemma
i heby! :) hihi!
var riktigt trevligt och få
umgås med min älskade
bror också! det tackar vi för:)

imorgon blir det nog
grillning och mys på
schemat. det tackar
jag inte nej till.
det behövs! :)

nej nu ska jag kila,
inte tid och skriva här!:D

hojdå!

<3 dig.

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv vännen! Nu är det skärpning, på riktigt! :D love u <3

2009-06-19 @ 16:43:46
Postat av: Angelica

Klart du ska med IN på parken!

Det där fixar vi sörru!!:)

Annars får jag stanna utanför med dig!:)



Puss puss

2009-06-20 @ 12:24:50
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0