23/6-09

underbart väder eller hur? :D
i natt har jag haft nattbesök
och jag bara älskar den personen.
hihi, maria du är bra du :) <3

i morse blev man väckt,
då var det bara att kliva
upp och köra till norberg.
blev där nästan hela dagen,
sen har vi varit hemma och
bara njutit av solen.

imorgon blir det till att
åka och bada med allihopa
och min älskade maria! :)
ska bli så skönt!
hoppas vädret inte skiter
sig bara för det!

måste bara tillägga att
maria är så bra, hur lyckas du? :)
dina planer ser kanon ut och
jag gillar't! :D

nej men skriver imorgon.

tack och godnatt! :D:D

/idahelin

Kommentarer
Postat av: maria

desamma gumman :) du är också helt kanon <3

Mina planer blir alltid bäst !

2009-06-23 @ 22:52:34
Postat av: Angelica

Japp, bada blir det!

Är ju skapligt "fit" efter mitt hårdpass av active!!

Ha ha ha!

2009-06-24 @ 07:40:18
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0