26/6-09

för bra för att vara sant,
det är vad det är :D

blev till att bada hela dagen
igår med, skapligt bränd
och det svider vill jag lova!
men är väl värt det när det
går över och man har lite färg
på kroppen! :)

idag blir det lugnt
och hela helgen med,
för har haft så ont
i halsen nu i 4 dagar.
så känner att jag vill vila
upp mig så jag blir piggare!

saknar min maria och tycker
att hon kan komma hem nu
så jag får träffa henne :)
men bra att hon är ute och
roar sig, hihi! :D
du är grym!

igår kväll blev
det lugnt framför teven,
men det är ju inte
helt fel med rätt
sällskap :D hihi!

nej nu ska jag ut i solen
och lägga mig en stund,
sen får vi se vad som händer
ikväll!:)

ha det bra!
pusshej

/idahelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0