28/6-09

var till maria igår,
som jag längtat efter
den tjejen. spelade kubb
och åt kladdkaka, inte illa:)
riktigt trevligt! det tackar jag för! :)

idag har jag varit till stallet med
min bästaste maja! så duktig
hon har blivit då! :) hoppa
över ett dike lyckades hon med
också, skruttan!

sen har jag bara varit hemma,
städat, städat och städat :)
nu tvättar jag också, vuxenpoäng! :D
visst?

får se vad som händer ikväll,
tror hanna ska kika förbi
en stund, bakpotatis och skagen?
kubb och massa prat? :) jatack!

men som sagt, visar sig! :)

nej solen och telefonen nu,
jag gillar det!

/idahelin


Kommentarer
Postat av: hanna

vi ikväll!

massa mys <3

2009-06-28 @ 15:59:02
Postat av: Angelica

åh, kubb! Fan va kul!!



Själv sitter man och sörjer volvon lite....snyft snyft!!



2009-06-28 @ 20:54:50
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0