familjen jonsson

jag måste bara skriva av mig lite.
hur underbara får människor bli?
vad skulle jag göra utan
min syster angelica och daniel?

ni är som mina extra föräldrar,
men vad gör det?  ni är så
himla underbara och ni finns där
i alla lägen. jag kommer
aldrig kunna tacka er
tillräckligt för allt ni gör. er skulle
jag aldrig klara mig utan.

ni stöttar, lyssnar och ger
en råd konstant utan att
ni tänker på det. och med
er kan man verkligen vara
sig själv. jag är så glad
att jag har er så nära,
att ni bor så nära och att
vi har den nära relation
som vi har.

jag vill tala om för er att
jag finns här och kan
ta barnen när ni behöver det.
allt ni gör för mig kommer
jag aldrig någonsin
kunna betala för. all
den kärlek och allt.
åh, det jag vill ha sagt är:
- JAG ÄLSKAR ER!!

/idahelin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh men älskade du!!

Så här kan du ju inte skriva! Kan ju inte sitta här och böla mitt på ljusaste dagen!:)



Klar som fan att jag gör allt för dig!!

ALLT!! Älskar dig så mycket gumman!



Puss puss

2009-06-12 @ 10:57:45
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0