15/11-09

bloggtorka? det är väl det minsta man kan säga.
men jag tycker inte att det är kul, och allt blir
bara om min vardag vilket är sjukt trist.
men ska väl försöka börja skriva lite mera.

gått några veckor nu men har inte hänt
något speciellt för det. allt känns mesta dels
jävligt skit, känns som om det är en hel del
motgångar just nu. och jag hatar det här.
vill bara att allt ska vända nu och lösa sig.
men jag hoppas, det gör jag verkligen!

har varit med jasmina i helgen,
vilken galning. jag blir glad av dig
vännen! tack för den här helgen! :) <3

övningskört med syster nu ikväll
och jag älskar fan den människan
sjukt jävla mycket. att få skratta
och bara tänka på allt annat utom
DET är fan underbart. tack för att
du finns. du är bäst!

nej, nu blir det sängen.
hörs väl

/idahelin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ja de är inget jag försöker göra medvetet, vi har väl bara samma sjuka konstiga humor!!

Och jag älskar dig för det!!

Som sagt, måste ta våra turer sen ÄVEN när du fått ditt körkort! Ha ha!

Puss på dig ditt fån!!

2009-11-15 @ 21:32:28
Postat av: Angelica

De va från mig men de kanske du fattade...hehe

2009-11-15 @ 21:33:31
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: ida

det fattade jag!

du betyder så mycket för mig!

<3

2009-11-15 @ 21:58:07
Postat av: Katrin

Hoppas mina chokladbollar duger lika bra när ni kommer hit occh fikar nästa gång =)

2009-11-20 @ 19:36:53
URL: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0