24/11-09

shit, snart har det här året gått. helt sjukt.
och bara en månad kvar till jul, vart fan
tar all tid vägen? haha.

helgen blev lugn, fredagsmys med två
personer som gör mig glad. inte helt fel!
sen på lördagen efter en söt morgon
så begav jag mig mot uppsala och sofie,
blev en hel del knas. växtvärk i fingret, right?
söndagen blev det gränby, haha!

hemma igår från skolan, kroppen känns
inte helt okej och allt är upp och ned.
men besök på kvällen iaf, tack.

idag är jag ledig, blir att hämta
maja och liam på dagis sen, och bege oss
ut en stund. ska bli underbart och få
umgås med dom galningarna som alltid
får en och le, le på riktigt och inombords.

i helgen blir det utgång med jasmina och erica,
mina raringar. jag längtar, bara vara knas
och skratta som en idiot.
ni är bra, det vill jag lova:)

jasmina, jag saknar ju dig vafan!
uuuufo, bege dig hitåt, NU! <3

/idaheelin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mmm hur mycket de än kan driva en tillvansinne så kan de vända allt på en sekund! Man kan inte annat än älska de och skratta åt allt!

Och såna har de inte blivit av sig själva...de har ju en sån underbar familj runt omkring sig!

Tack för att du är du och att du bryr dig så mycket om oss!! :)

Vi älskar dig!!

2009-11-24 @ 21:33:56
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0