19/10-09

och jag vet inte vad det är som händer. är livet såhär eller är jag mesig? tänker jag för mycket på andra eller är jag kanske egoistisk? jag vill räcka till i alla lägen, men jag gör fan inte det och jag hatar det. jag vill att folket runt omkring mig ska må bra, jag skulle kunna ge er mitt liv. hur kan mitt humör svänga från kanon till noll på bara några minuter? sällskap är det jag behöver, det är det jag mår bra utav. jag älskar mina vänner och min familj mer än någonting annat på denna jord, men hur ska jag lyckas visa det, jag kan inte! dåligt av mig, dåligt! tänk om allt bara kunde vara som förut, allt utan problem, eller problem fanns men jag var älskad.. jag var verkligen älskad till max av min pojkvän. åh, jag hatar och tänka tillbaka..

nu måste jag fan ta tag i allt, rycka upp mig och leva som den ida jag är! jag kan bara jag vill, kämpa!

men snälla vännen, kom tillbaka. jag behöver dig och dina blonda kommentarer. du får mig att le på riktigt, du är en av dom få som lyckas!


tråkigt inlägg. förlåt, men skönt och skriva av sig när tankarna svämmar över.

/idahelin

Kommentarer
Postat av: sofie

för det första är det fortfarande oktober, månad numer 10 ;)



sen vill jag bara säga att jag älskar dig :)

<33

2009-10-19 @ 21:42:53
Postat av: Sofie

för det första vill jag bara säga att det fortfarande är oktober, månad nummer 10 ;)



sen vill jag bara säga att jag älskar dig :)

<33

2009-10-19 @ 21:44:50
Postat av: Anonym

vem ska komma tillbaka?

2009-10-19 @ 21:49:27
Postat av: ida

sofie - det är tur att du har koll på mig ;) ändrat och klart! jag älskar dig <3



anonym - saknar bella

2009-10-20 @ 07:20:24
Postat av: Hanna

Vännen, jag hoppas du vet att jag alltid finns här och älskar dig till tusen! Du är en av mina absolut bästa vänner som alltid har funnits vid min sida! <3

2009-10-20 @ 09:39:57
Postat av: lillesyster

du räcker alltid till, iaf för mig! och det betyder otroligt mkt. du är min bästa vän syrran! jag älskar dig <3

2009-10-20 @ 15:44:07
Postat av: Anonym

vem är den blonda som ska komma tillbaka ?

2009-10-20 @ 17:27:32
Postat av: bella

inte för att låta elak, för du vet att jag saknar dig också, men du hade chans att träffa mig för någon vecka sen men då var det viktigare att kolla på film med några som bor ca 1 mil ifrån dig som du kan träffa jämt.. istället för att umgås med mig som du inte har träffat sen april... :S men jag älskar dig och du kommer alltid vara min vän, men känns som du har så mkt annat som är så mkt viktigare och visst, tycker inte du ska släppa dit liv för att jag kommer men en timme eller så skulle vara trevligt, tror emil ska lana på lovet så du kan ju komma upp någon dag om du känner för det...

2009-10-21 @ 17:24:17
Postat av: Angelica

Du behöver verkligen inte känna att du måste bevisa nåt för din familj!!

Jag vet precis hur du funkar, vad du känner!

Det visar du genom att vara precis den du är!

Du är här, leker med våra barn, ställer upp, hjälper till, skrattar, bråkar, pratar, skrattar eller bara är!

DET är precis vad som räcker för att visa hur underbar du är som människa!!



Du ska aldrig, ALDRIG ändra den du är för någon!

Du är perfekt precis som du är!!



Du är min älskade lillasyster Ida och jag älskar dig så mycket att du inte anar!

Du gör mig så lycklig när du bara är!!



Glöm inte att bry dig om dig och ditt!

Den som kräver annat är inte värd dig!



Älskar dig!!!

2009-10-22 @ 20:39:28
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0