27/10-09

du anar inte hur glad jag är, du anar inte hur jävla lycklig jag är just nu.
just nu när det är dig jag pratar med på msn, jag skrattar åt alla minnen
samtidigt som jag saknar allt så det gör ont. vi skulle ju fixa det, tillsammans.
det var väl så vi sa det? tjejen, är du beredd på att ge allt tillsammans med mig?
en gång för alla.

jag saknar dig. det gör jag verkligen. när allt känns svårt, tänk då på oss,
på våra stunder och alla gånger vi tillsammans har tabbat oss och endast
skrattat åt våra misstag.

du och jag, jag och du, tillsammans, ett oss, ett vi.
det var så. och jag vill igen.
jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ida glad = Angelica glad!!



woohoo



LÖV YOU!!

2009-10-29 @ 10:10:48
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0