19/9-09

LAAADIES NIGHT!!!
det var vi på igår och det var helt jävla kanon!
så bra med musik, dans, sjukt mycket humor
och SJUKT snygga killar på samma ställe.
Jag skulle inte tacka nej till att se på det idag
igen!
Nej repris lär det bli nästa år av det där!
Visst då Angelica?
nu när du äntligen har gett
upp min man och hittat din egna! haha

Idag blir det en slappdag, skönt med det
när man inte har haft det på flera veckor! :)
Blir väl film och bara mys, underbart!

Skolan rullar på som den ska, men känns
som om man knappt är där något faktiskt.
Har ett otroligt slappt schema, och jag ska
inte klaga för fem öre! :)

BJ har studentfest på onsdag, och jag kommer
inte kunna vara där. Känns så sjukt jävla tråkigt.
Men förhoppningsvis hinner vi festa en hel del
innan studenten! :) Blir krogen på lördag istället,
förfesta hos fina erica. Sen släppa alla bekymmer
och bara ge gärnet! Det kommer bli en riktigt
bra kväll tror jag :D

Nej nu ska jag äta frukost och sen ut på
en långis med hunden och rensa skallen
från allt sjukt. Nu får det vara nog!

Ha en kanondag nu ute i solen!
Puss och hej då!
/Idahelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0