20/9-09

mycket snurrar i mitt huvud nu.
allt är upp och ner och ner och upp.
men som sagt, så blir inte saker
och ting bättre utav att klaga.
nu ska jag fan rycka upp mig och
ta tag i allt.

men en sak är säker iaf och det är
att jag saknar dig. du är en
så sjukt speciell person som kom in
i mitt liv med hur mycket glädje som helst.
så som jag har skrattat med dig har jag
inte gjort med många. och alla tabbar,
dom gjorde vi tillsammans. har haft
så himla roligt med dig och detta måste bli bättre
igen. men en fika och prata ut om allt, kommer
nog reda ut en del iaf. du var som
en syster för mig. du fanns jämt fast
jag inte såg dig. du är underbar!

och min man, kan du bara flytta hit?
vill kunna snacka om allt med någon,
och den någon är fan du. så jävla
bäst att du jämt lyssnar och ställer upp!
tack för det hjärtat, min vän!

nej ut och snacka skit med kusin nu.
puss och hej!
/idahelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0