25/9-09

varit en helmysig dag idag.
den mesta delen spenderades
faktiskt med kusin, och det
var en sån underbar känsla
att rida över åkrarna igen tillsammans.
allt var kanon!

sen kommer man hem och glädjen
sänks på endast några minuter.
usch vad jag skulle vilja dra
täcket över huvudet och sova
i några dagar, veckor, år.
vill inte behöva vara med om
mera nu. kan inte allt vända
och bli lätt för en gångs skull
bara?

snälla, jag ber på mina bara knän!

imorgon blir det utgång iaf,
hoppas på en riktigt rolig kväll
faktiskt.
vi kan ju om vi vill, det har vi ju
bevisat!

nej, nu ska jag gå och sova.
hejdå

/idahelin


                           allting var så mycket enklare då.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad var det som sänkte dig?! :(

Inte våran tapetsering va?!?!



Älskar dig lillasyster!!

2009-09-26 @ 08:16:57
URL: http://angelfromhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0