29/9-09

fan va kass jag är på att uppdatera!
men helgen var iaf riktigt bra,
tack för en kanon kväll i lördags
mina vänner! måste verkligen göras
om tjejer! :D
bilder ska upp senare, om det blev
några bra såklart, men kan ju inte
bli misslyckat med snyggt folk på plats!
eller? ;) haha.

idag blir det skolan mellan 12.30 och 13.00 (y)
jävla värt och sitta på bussen totalt 2 timmar 
för det, men men. måste ju redovisa boken så.
sen bär det av till nisses ikväll igen på
teorilektion, det är värt det. måste fan
ta tag i skiten, nu! sen blir jag kvar
i sala, blir till att sova hos erica
och måste se idol ikväll också! :)

den här dagen ska fan bli bra,
DU förstörde min dag igår
så det är sjukt. fyfan för dig!

nej ut med hunden nu, sen göra
något åt skatboet man har på huvudet.
men ha det bra folket! :) 

bvbvbvbvbv<3 i helgen, äntligen!

du är grym! 

pusss
/idahelin
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vem har varit dum nu då? :(

Lot´s of lööööv to you!!

2009-09-29 @ 15:06:23
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: lillesyster

du måste berätta för mig sen, vem som är "DU" :(



men jag saknar dig massvis, och tycker vi måste hitta på någonting typ... på torsdag? du kan ju höra av dig om du vill :)

loooveu <3

2009-09-29 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0