8/9-09

shit tiden går fort och jag har varit sjuk. nu känner jag mig mycket bättre
och blir nog till att besöka skolan imorgon!

i helgen gjorde jag min krogendebut ;) det var skoj! så det tackar vi för.
super kul och träffa erica igen och även claes, kalle och alla dom! :D hihi!
tack hanna för att du körde in oss, du är guld värd!

blir lugnt nu i veckan, blir skola och träning imorgon :)
sen på lördag blir det troligtvis så att man följer systers ström
och åker med till saladamm! alltid roligt och umgås med folk
och kräftorna är ju bara ett stort plus! :)

nej försöka få i sig lite föda och fortsätta läsa i boken som
ska läsas i skolan då :( tråkigt! vill ju vara ute och
träffa folk! blir nog till att besöka syster sen iaf och höra
hur det gått för lillebror efter första dagen på dagis!:) <3

ha det kanon allihopa!
puss och hej!
/idahelin

Kommentarer
Postat av: lillesyster

jag saaaaaaaaknar dig min finaste älskling <3

2009-09-09 @ 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0