4/11-10

27/10-10, ett datum att minnas! WIIHOO!
Utan dig Angelica hade jag inte klarat det, tusen tusen tack!
Kan inte tacka familjen jonsson tillräckligt, ni är helt underbara! <3
Även min älskade mamma såklart, som alltid finns där.

Lär ju bara säga att brudarna var grymma i helgen, oslagbart!
Igen, igen, igen!
Repris på ingång? ja, jag tror det!

Livet känns lätt, bryr mig om hur mycket som helst men skiter i mer!
Familjen och vännerna är grymma.

Väntar in helgen med glädje, jag tror det kan bli bra.

Nu ska jag slänga mig framför en film,
jävla mage och härja! :(

Imorgon blir det hårfix och besök hos bror, jag längtar!
Saknar även systern uppe i norberg.

Nej nu kilar jag.
varsågod Hanna, ett inlägg ;)

/ih.



Kommentarer
Postat av: Hanna

tack du! fortsätt så :) jag älskar't :D

2010-11-04 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0