17/5-11

Norges nationaldag, happy jävla day!

tack maria för ridturen idag och för att du alltid
får mig att tänka på annat. det är guld värt!
sista chansen nu, jag lovar, eller något sånt!
jag älskar dig.

att vara kär eller att inte vara kär.
att gilla någon eller att inte gilla någon.
att bli glad av någon eller att inte bli glad av någon.
att skratta med någon eller att inte skratta med någon.

tankarna är många i skallen.
men är så glad att jag har folk runt om mig som jag
kan prata och fundera med!
kan inte tacka er tillräckligt, fina människor!

för många chanser eller inte för många chanser?
det är endast tiden som kan visa.

men på något läskigt vis, så tror jag på det!

äsch skit jävla samma.
jag älskar er mina nära och kära,
utan er vore jag ingenting! tack för att ni bryr er.
ni vet vilka ni är!

/ ida helin



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar *

2011-05-17 @ 18:26:33
Postat av: sofie

älskar dig! du är stark, tillsammans kan vi :)

2011-05-18 @ 10:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0